This website uses cookies to provide services and pursuant to the Cookies Policy. You may define the conditions for keeping or accessing cookies in your browser. ×

Książka portret filmu Blondynka

How to buy?

Current price

51,00

Auction has ended

Shipping costs
Second class mail 10,00 zł
Personal pick-up 0,00 zł

All options

Seller (9)

100,0 % positive feedback

View feedback

Other items
Ask Seller
  • Description
  • Payment and shipping

 

Przedmiotem aukcji jest 

portret filmu Blondynka, czyli książka ze zdjęciami z filmu autorstwa Zenona Żyburtowicza


Zenon Żyburtowicz to polski artysta-fotografik publikujący swoje prace w prasie polskiej: Moda i Styl, Polityka, Kobieta i życie, Pani, Veto i zagranicznej: Schweizer Illustrierte, Die Welt (Niemcy) i Die Ganze Woche (Austria). Autor albumów fotograficznych, zdjęć na potrzeby kampanii reklamowych filmów fabularnych. Współpracuje z agencją „East News”. Członek ZPAF oraz Stowarzyszenia Polskich Artystów Karykatury. Autor zdjęć prezentujących pejzaże, zabytki architektury, sytuacje humorystyczne. Archiwizował losy polskiego ruchu naturystycznego w latach 80. XX wieku.

 

 

Blondynka to polski serial obyczajowy w reżyserii Mirosława Gronowskiego, emitowany od 7 marca 2010 na antenie TVP1. Serial odniósł sukces komercyjny i zdobył dużą liczbę widzów, co skłoniło TVP1 do zamówienia drugiej serii, która miała być realizowana wiosną 2011. Jej produkcję podjęto jednak dopiero wiosną 2013. Następne serie powstają corocznie. Od 2014 w tytułowej roli Julię Pietruchę zastąpiła Joanna Moro, a od 2016 Natalia Rybicka. Serial jest realizowany m.in. w Białymstoku i Supraślu.


Nie zwlekaj dłużej, wylicytuj już dziś!

 

 

 

 
                             
Inicjatorem A[u]kcji Trzy Serca jest Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", działające przy Politechnice Rzeszowskiej. W ramach naszej działalności podjęliśmy się również działalności charytatywnej, która ma na celu pomoc ludziom w trudnej sytuacji życiowej. 

Nazwa "A[u]kcja Trzy Serca" wzięła się od idei przedsięwzięcia, do której potrzebne są trzy dobre serca, aby pomoc była możliwa.  

1 serce to znana osoba, która przekazała nam swój przedmiot 
 2 serce to osoba, która licytuje ten cenny przedmiot 
 3 serce to osoby, które są organizatorami tego przedsięwzięcia, czyli studenci Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief"
 

 

Więcej na  trzyserca.pl  

oraz na:     naszym Fb