This website uses cookies to provide services and pursuant to the Cookies Policy. You may define the conditions for keeping or accessing cookies in your browser. ×

Płyta „Electro” z autografami Kalwi&Remi+Czapka

How to buy?
  • The item has not been bought
  • Ended (Fri 26 Apr 2019 01:02:41 CEST)

Current price

40,00

Auction has ended

The item has not been bought

Shipping costs
Second class mail 10,00 zł
Personal pick-up 0,00 zł

All options

Seller (8)

100,0 % positive feedback

View feedback

Other items
Ask Seller
  • Description
  • Payment and shipping
 
 

Przedmiotem aukcji są płyta „Electro” wraz z autografami twórców Kalwi&Remi oraz czapka kaszkiet.  

 


Kalwi&Remi to niepowtarzalny duet DJ’ów tworzący muzykę klubową, trance i dance.  Kalwi a właściwie Krzysztof Kalwat, Remi czyli Remigiusz Pośpiech tworzą razem od 2003 roku i są autorami wielu popularnych albumów oraz singli. Duet zdobył popularność także na międzynarodowej scenie, ponieważ  przez ponad dwa lata muzycy koncertowali w klubach na całym świecie, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Jedne z najbardziej popularnych dzieł to singiel „Explosion”, remix utworu „Nie będę Julią” zespołu Wanda i Banda, album „Kiss Me Girl” oraz album dostępny na naszej aukcji „Electro”, który to ukazał się w kwietniu 2007 i zawiera przebój „Made in USA” .

Album „Electro” to prawdziwy must have, jeżeli zaliczasz się do grona sympatyków tego gatunku muzyki. Krążek zasługuje na miano elektryzującego i porywającego. Atutem tego przedmiotu jest to, że zawiera on autografy artystów. Dodatkowo na naszej licytacji licytujesz także unikatową czapkę kaszkiet, którą podarowali nam Kalwi&Remi.

 

Nie zwlekaj, nie czekaj – licytuj i pomagaj! 

 

 

 
                             
Inicjatorem A[u]kcji Trzy Serca jest Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", działające przy Politechnice Rzeszowskiej. W ramach naszej działalności podjęliśmy się również działalności charytatywnej, która ma na celu pomoc ludziom w trudnej sytuacji życiowej. 

Nazwa "A[u]kcja Trzy Serca" wzięła się od idei przedsięwzięcia, do której potrzebne są trzy dobre serca, aby pomoc była możliwa.  

1 serce to znana osoba, która przekazała nam swój przedmiot 
 2 serce to osoba, która licytuje ten cenny przedmiot 
 3 serce to osoby, które są organizatorami tego przedsięwzięcia, czyli studenci Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief"
 

 

Więcej na  trzyserca.pl  

oraz na:     naszym Fb