Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Farben Lehre-książka "Bez pokory" + autograf

Jak kupować?
  • 2 osoby licytowały, wygrał (0)
  • Zakończona (sob 28 kwi 2018 23:00:00 CEST)

Aktualna cena

64,00

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
List polecony priorytetowy 10,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (26)

91,7 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

 

Przedmiotem aukcji jest książka „Bez Pokory” z autografem, koszulką oraz gadżetami: naklejką i przypinką

 

Książka „Bez Pokory” opowiada o historii polskiego zespołu punkowego „FarbenLehre”,

założonego w 1986roku, przez Wojciecha Wojdę i Marka Knapa. Zespół, który łącznie wydał

12 albumów studyjnych, na których znalazły się m.in. utwory jak: „Matura”, „Kwiaty”.

Muzyka „FarbenLehre” jest energiczna, melodyjna, pełna radości grania i wolna od

kompleksów. W ciągu swojej 32-letniej działalności zespół zdołał zagrać ogromną ilość,

ponad 1600 koncertów. Ich muzyka inspirowana jest, m.in. takimi zespołami jak „Greenday”,

„Ramones”, „U2”.

Sama książka została napisana przez dziennikarza muzycznego, Kamila Wicika. Prace nad

książką trwały 7 lat, a opowiada ona o29-letniej historii zespołu. Była ona pisana na

podstawie rozmów z założycielem bandu, Wojciechem Wojdyłą. Informacje z pierwszej ręki

gwarantują rzetelne informacje na temat zespołu. Można w niej znaleźć problemy, z którymi

artyści musieli zmagać się na co dzień, zarówno te organizacyjne, jak i prywatne. Jeśli

ponadto głowisz się nad tym, jak wyglądają trasy koncertowe i same koncerty zza kulis, nie

wahaj się, zalicytuj!

 

 

Zapraszamy do licytowania! 

 
    

Inicjatorem A[u]kcji Trzy Serca jest Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", działające przy Politechnice Rzeszowskiej. W ramach naszej działalności podjęliśmy się również działalności charytatywnej, która ma na celu pomoc ludziom w trudnej sytuacji życiowej. 

 

 

 

Nazwa "A[u]kcja Trzy Serca" wzięła się od idei przedsięwzięcia, do której potrzebne są trzy dobre serca, aby pomoc była możliwa.  

1 serce to znana osoba, która przekazała nam swój przedmiot 
 2 serce to osoba, która licytuje ten cenny przedmiot 
 3 serce to osoby, które są organizatorami tego przedsięwzięcia, czyli studenci Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief"
 

 

Więcej na  trzyserca.pl  

oraz na:     naszym Fb