Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Jak kupować?
  • Przedmiot nie został kupiony
  • Zakończona (sob 21 wrz 2019 07:35:34 CEST)

kup teraz

95,00

Sprzedaż zakończona

Przedmiot nie został kupiony

Koszty dostawy
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (84)  

100,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

Sploty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

UWAGA!!!

W RAZIE PYTAŃ O PRZEDMIOT PROSZĘ PODAĆ KOD PRODUKTU - K418

STAN; NOWA

Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie! Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach&…, ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy. My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych Oscarów branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów. Oto jego wskazania: szukanie w produkcie prawdy i budowanie wstępnej koncepcji, testowanie pomysłów -praca zespołowa i grupy focusowe, metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów, pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna, budowanie reklam rysunkowych, prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu, tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych, najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów, rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

Zakupione przez Państwa przedmioty wysyłamy w każdy poniedziałek oraz czwartek.

Przedmiot można odebrać w sklepie charytatywnym    Fundacji Forani w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 1


O FUNDACJI


 

Misją Fundacji Forani jest niesienie pomocy drugiemu człowiekowi – poszkodowanemu w wypadku i jego bliskim. Wierzymy, że dzięki indywidualnej, mądrej i konkretnej pomocy oraz towarzyszeniu w powrocie do zdrowia, dajemy mu szansę na godne i wartościowe życie.

 

Pomagamy zupełnie bezpłatnie, konkretnie i mądrze prowadząc Ogólnopolską Infolinię dla Osób Poszkodowanych w Wypadkach oraz pomoc Podopiecznym. Włącz się i pomóż nam pomagać innym. Możesz również przekazać 1% podatku na rzecz osób po wypadkach.