Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Książka Wojciecha Modesta Amaro- edycja limitowana

Jak kupować?
  • 8 osób licytowało, wygrał (0)
  • Zakończona (śro 1 maj 2019 00:00:00 CEST)

Aktualna cena

710,00

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
List ekonomiczny 10,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (9)

100,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

 

Przedmiotem aukcji jest książka z limitowanej edycji Wojciecha Modesta Amaro „HEARTMADE by atelier Amaro”.


Wojciech Modest Amaro ukończył technikum elektroniczne, jednak zajął się działalnością w branży gastronomicznej. Praktykował u boku takich szefów kuchni jak Alain Ducasse, Yannick Alléno, Ferran Adrià. Jego warszawska restauracja  – Atelier Amaro w 2013 r. jako pierwsza restauracja w Polsce została oznaczona gwiazdką Michelin.

Był przewodniczącym jury kulinarnego reality show Top Chef (2013–2016 r., 2018 r.) i gospodarzem programu Hell’s Kitchen. Piekielna Kuchnia (2014–2016 r.)

„Heartmade by atelier Amaro” jest zbiorem najsmaczniejszych momentów z ubiegłych lat. Książka została wydana jako limitowana edycja w nakładzie 1000 egzemplarzy z podpisem Autora.

Zapraszamy do licytacji!

 

 

 
                             
Inicjatorem A[u]kcji Trzy Serca jest Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", działające przy Politechnice Rzeszowskiej. W ramach naszej działalności podjęliśmy się również działalności charytatywnej, która ma na celu pomoc ludziom w trudnej sytuacji życiowej. 

Nazwa "A[u]kcja Trzy Serca" wzięła się od idei przedsięwzięcia, do której potrzebne są trzy dobre serca, aby pomoc była możliwa.  

1 serce to znana osoba, która przekazała nam swój przedmiot 
 2 serce to osoba, która licytuje ten cenny przedmiot 
 3 serce to osoby, które są organizatorami tego przedsięwzięcia, czyli studenci Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief"
 

 

Więcej na  trzyserca.pl  

oraz na:     naszym Fb