Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Zmieniamy się dla Was!

Jesteś na archiwalnej wersji serwisu Allegro Charytatywni. Funkcjonalności zgodne z Regulaminem charytatywni.allegro.pl będą dostępne do 30.09.2020r. Sprawdź więcej tutaj w sprawie dostępności Usługi PayU w serwisie charytatywni.allegro.pl.

Działania charytatywne możliwe są już na allegro.pl zgodnie z Załącznikiem nr 17 do Regulaminu Allegro. Usługa PayU jest dostępna zgodnie z Załącznikiem 7A do Regulaminu Allegro.
Od 30.09.2020 domena charytatywni.allegro.pl będzie miała charakter wyłącznie promocyjny.

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Działaj na allegro.pl!

×

Polonez Truck Bella 1.6 od MotoBiedy

Jak kupować?

Aktualna cena

5 600,00

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
Odbiór osobisty 0,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (0)

0,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

Zdecydowałem, że na licytację charytatywną dla Mariki wystawię mojego Poloneza Bellę, od którego zaczął się kanał MotoBieda. Auto bez większych problemów przejechało Złombol w 2017 r., odwiedziłem nim też Bałkany i Sycylię w 2018 r. Dla zainteresowanych nagrania z tych wypraw podlinkuję na końcu opisu.

 

Rok produkcji: 1994

Przebieg: 49 400

Silnik: 1.6 benzynowy na gaźniku

Kabina: DC (podwójna)
Liczba miejsc: 5
Ładowność: 965 kg (czyli standardowa dla Trucków)

 

Ten konkretny Polonez Truck Bella to wczesna wersja pojazdu specjalnego powstałego w wyniku kooperacji OBRSO i przedsiębiorstwa Bella w Łomiankach. Produkcja takich karawanów rozpoczęła się w 1994 r., a więc prawdopodobnie mamy do czynienia z jednym z najwcześniejszych, rzadkich egzemplarzy.

 

Auto zachowane w bardzo dobrym stanie blacharskim, garażowane, w moich rękach nie widziało zimy i soli. Jedyna faktyczna wada to typowe miejsce dla Polonezów - lewe miejsce na lewarek (tzw. podciąg). Progi, podłoga, podłużnice, rama paki - wszystko to jest w bardzo dobrym stanie.

 

Wnętrze zachowane w bardzo ładnym stanie, zupełnie niezniszczone. Ciekawa wersja przejściowa ze starą deską i kwadratowymi nawiewami.

Przebieg autentyczny, na pewno się nie przekręcił - w 2017 r. przed Złombolem auto przeszło duży serwis, z profilaktyczną wymianą wszystkich przewodów hamulcowych, paska rozrządu, a także sprzęgła czy sworzni oraz dziesiątek innych elementów. Wszystko, co demontowałem było jeszcze fabryczne.

 

Aktualnie auto jest po przeglądzie w warsztacie RetroSzopa. Hamuje tak jak powinno, zawieszenie i układ napędowy działają bardzo dobrze, zlikwidowano luzy na układzie kierowniczym. Główna mankament tego auta to silnik z wadliwym wałkiem rozrządu. Jak udało nam się ustalić krzywka odpowiadająca za czwarty zawór wydechowy jest zdecydowanie zbyt mocno wytarta w porównaniu z resztą. Objawia się to niepoprawną pracą. Dlatego należy traktować ten motor jako do remontu. Mimo wszystko odpala bez problemu, da się normalnie jeździć. Jeśli ktoś nie planuje robić tym autem takich tras jak ja, to ten silnik zapewne jakiś czas jeszcze posłuży.

Oczywiście w razie czego mogę zrobić filmiki z pracą tego silnika lub pomóc w znalezieniu części i odpowiedniego fachowca do naprawy.

Powody sprzedaży:
1. Chęć zrobienia czegoś dobrego
2. Mam 7 aut i nie mam czasu jeździć Bellą

 

OC do 21.01.2021
Przegląd do 01.06.2021

W razie dodatkowych pytań lub chęci umówienia się na oględziny przed licytacją proszę o kontakt pod numerem 504 dwa trzy siedem 695. Auto stoi w Warszawie na Ursynowie.

 

Linki:
Galeria na moim fanpage'u z bardziej szczegółowymi zdjęciami (ponad 40 fotografii)

Sycylia 2018
Złombol 2017
Pierwszy film na kanale MotoBieda z tym Polonezem.