Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 140,00 zł
- ROZRZĄD FIAT 126p 1972-2000 OMC ITALY ORYGINAŁ
- 149,99 zł z dostawą
- 1320,00 zł
- Fiat 125P Listwy Oryginał Nie Zamiennik
- 1345 zł z dostawą
- 24,90 zł
- Prawe FIAT 126 126p 1972-2000 1973 1974 1975 1976
- 33,89 zł z dostawą
Opis
Witam,
Przedmiotem aukcji jest przejazd Fiatem 125p Jamnik z 1977r. Celem aukcji jest wsparcie 23 Finału WOŚP.
Przejazd będzie realizowany na ternie Warszawy.
Polski Fiat 125p Jamnik W roku 1974-1977, powstała krótka seria przedłużanych 125p. Cechowały się one rozstawem osi równym 340 cm, 6-drzwiowym nadwoziem i 7-osobowym wnętrzem. Powstawały one poprzez zespawanie dwóch karoserii, wzmocnienie podłogi i zaadaptowanie zawieszenia z wersji kombi. Samochód występował jako kabriolet, sedan i kombi, jednostkę 1500 przejęto bez większych zmian ze standardowej wersji. Powstało tylko kilkadziesiąt egzemplarz. Przedłużane pojazdy trafiały głównie do biur turystycznych.
Informacja z http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Fiat_125p
……………………………………
Warto przypomnieć, że ówczesny premier Piotr Jaroszewicz i wicepremier Tadeusz Wrzaszczyk byli członkami partii w FSO. To podobno Wrzaszczyk wymyślił, że pierwszym samochodem, który przejedzie Trasą Łazienkowską i będzie wiózł najważniejszych ludzi w PRL, będzie auto z Żerania. Nie mógł to być seryjny Fiat 125p. Inż. Stanisław Łukaszewicz i Czesław Piechur wpadli na pomysł, aby na bazie Fiata zbudować siedmioosobowy kabriolet. To się spodobało. Projekt przygotowywano w największej tajemnicy.
Jadąc takim Jamnikiem 125p, jak go nazwano, wykonanym w prototypowni Zakładu Doświadczalnego w Falenicy, Gierek, Jaroszewicz i Wrzaszczyk otworzyli Trasę Łazienkowską. Natychmiast biura turystyczne "Syrena" i "Wisła" zamówiły kilkanaście takich aut w wersji odkrytej i z dachem. Woziły one turystów po Warszawie.
Licytujesz przejazd oryginalnym Fiatem 125p Jamnik 1977r. na terenie Warszawy. Termin przejazdu do ustalenia z osobą, która wylicytuje przejazd. Czas przejazdu po Warszawie do 2h.
Masz pytania w sprawie aukcji dzwoń 603 300 722
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.