This website uses cookies to provide services and pursuant to the Cookies Policy. You may define the conditions for keeping or accessing cookies in your browser. ×

"Komunikacja marketingowa rynku usług kosmetyczny"

How to buy?
  • The item has not been bought
  • Ended (Tue 26 May 2020 19:00:00 CEST)

Current price

80,00

Auction has ended

The item has not been bought

Shipping costs
Second class parcel 14,00 zł
Second class mail 7,20 zł

All options

Sent within 10 days

Seller (111)  

100,0 % positive feedback

View feedback

Other items
Ask Seller
  • Description
  • Payment and shipping
Informacje o Fundacji: logo Koci Pazur logo Facebook Wspomóż nas: logo Się Pomaga logo FaniMani logo Zwierzakowo

Odwiedź pozostałe aukcje na rzecz Fundacji dla Zwierząt "Koci Pazur":


Przedmioty wysyłamy do 72h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy przez:
  • List ekonomiczny (nierejestrowany) - 6,50 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna (jako Paczka+) - 13,00 zł

Uwaga! Istnieje możliwość odbioru w punkcie (KLIK). Przesyłka wyniesie wtedy 2 zł taniej, czyli 11 zł (dotyczy to tylko Paczki pocztowej ekonomicznej). Prosimy o kontakt poprzez Pytanie do sprzedającego.


Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz! Przy zakupie kilku przedmiotów, płatną opcję wysylki należy wybrać tylko w jednej aukcji, a w pozostałych inny sposób dostawy.


Część przesyłek jest wysyłana jako gabaryt B - nie są one umieszczane w skrzynkach pocztowych. Po dotarciu przesyłki do urzędu pocztowego, otrzymają Państwo awizo upoważniające do jej odbioru.

Przyjmujemy płatności wyłącznie poprzez PayU czyli szybkie płatności przez Internet. Nie ma możliwości wykonania zwykłego przelewu.


Komunikacja marketingowa na rynku usług kosmetycznych
UM Poznań

W ostatnich latach w społeczeństwie polskim obserwuje się wzmożone zainteresowanie podejmowaniem działań ukierunkowanych na poprawę wyglądu fizycznego. Większa dbałość o własną powierzchowność wynika z konieczności dostosowania się do wymagań rynku pracy i oczekiwań pracodawców, którzy – szczególnie w przypadku dużych firm, korporacji – poszukują nie tylko osób młodych, dobrze wykształconych, ale także atrakcyjnych fizycznie. Wzrost dbałości o własny wizerunek związany jest także z nasiloną aktywnością marketingową firm kosmetycznych i farmaceutycznych oraz z intensywnym rozwojem mass mediów, które z jednej strony stanowią źródło informacji na temat utrzymania i potęgowania zdrowia w jego różnych wymiarach (fizycznym, psychologicznym, społecznym), a z drugiej – generują określone potrzeby odbiorców w tym zakresie. Przykładem są tu programy poświęcone aktywnemu stylowi życia, dietom, odchudzaniu się, modzie czy kształtowaniu wizerunku, które mają na celu zarówno promowanie zachowań prozdrowotnych, jak i upowszechnianie przesłania, że – co ustalono już dawno na gruncie psychologii społecznej – ludziom ładnym, zadbanym, wpisującym się w obowiązujące trendy funkcjonuje się łatwiej w przestrzeni społecznej (zawodowej, towarzyskiej) oraz w życiu osobistym. W rezultacie powstaje coraz więcej podmiotów gospodarczych – salonów kosmetycznych, gabinetów odnowy biologicznej oraz ośrodków SPA – które oferują kompleksowe zabiegi pielęgnacyjne i upiększające dla kobiet i mężczyzn. Zaistnienie, utrzymanie się i osiągnięcie sukcesu na rynku usług kosmetycznych stanowi dla firmy – w dobie silnej konkurencji i nasycenia owego rynku – niemałe wyzwanie. Sprostanie wymaganiom związanym z pozyskaniem klienta nakłada konieczność nieustannego dbania o jakość świadczonych usług oraz budowanie trwałych relacji z klientem, których podstawą jest zindywidualizowane podejście do każdego usługobiorcy. Cele te można osiągnąć przede wszystkim poprzez właściwe wykorzystywanie odpowiednich narzędzi marketingowych (np. marketing interaktywny, program lojalnościowy, sprzedaż osobista). Równie istotne są zabiegi zorientowane na stałe podwyższanie kompetencji personelu – zarówno w obszarze kwalifikacji zawodowych, technicznych, jak i umiejętności interpersonalnych, związanych przede wszystkim z inicjowaniem i podtrzymywaniem kontaktu i porozumiewaniem się na każdym etapie świadczenia usługi.
Przygotowana publikacja składa się z sześciu rozdziałów, które mają głównie charakter poglądowy, tzn. prezentują aktualny stan wiedzy dotyczący poruszanych zagadnień, choć odwołują się także do wyników badań własnych autorów.



Stan: używana, bardzo dobry
Okładka: miękka


Źródło opisu książki: lubimyczytac.pl