Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 420,00 zł
- POLONEZ TRUCK 1.6 SKRZYNIA BIEGÓW
- 570 zł z dostawą
- 171,00 zł
- POLONEZ TRUCK 1.6 WAŁ NAPĘDOWY PĘDNY
- 171 zł z dostawą
- 199,00 zł
- ROZRUSZNIK POLONEZ CARO 1.6
- 207,99 zł z dostawą
Polonez Truck Bella 1.6 od MotoBiedy (2136734411)
Organizacji charytatywnej Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Opis
Zdecydowałem, że na licytację charytatywną dla Mariki wystawię mojego Poloneza Bellę, od którego zaczął się kanał MotoBieda. Auto bez większych problemów przejechało Złombol w 2017 r., odwiedziłem nim też Bałkany i Sycylię w 2018 r. Dla zainteresowanych nagrania z tych wypraw podlinkuję na końcu opisu.
Rok produkcji: 1994
Przebieg: 49 400
Silnik: 1.6 benzynowy na gaźniku
Kabina: DC (podwójna)
Liczba miejsc: 5
Ładowność: 965 kg (czyli standardowa dla Trucków)
Ten konkretny Polonez Truck Bella to wczesna wersja pojazdu specjalnego powstałego w wyniku kooperacji OBRSO i przedsiębiorstwa Bella w Łomiankach. Produkcja takich karawanów rozpoczęła się w 1994 r., a więc prawdopodobnie mamy do czynienia z jednym z najwcześniejszych, rzadkich egzemplarzy.
Auto zachowane w bardzo dobrym stanie blacharskim, garażowane, w moich rękach nie widziało zimy i soli. Jedyna faktyczna wada to typowe miejsce dla Polonezów - lewe miejsce na lewarek (tzw. podciąg). Progi, podłoga, podłużnice, rama paki - wszystko to jest w bardzo dobrym stanie.
Wnętrze zachowane w bardzo ładnym stanie, zupełnie niezniszczone. Ciekawa wersja przejściowa ze starą deską i kwadratowymi nawiewami.
Przebieg autentyczny, na pewno się nie przekręcił - w 2017 r. przed Złombolem auto przeszło duży serwis, z profilaktyczną wymianą wszystkich przewodów hamulcowych, paska rozrządu, a także sprzęgła czy sworzni oraz dziesiątek innych elementów. Wszystko, co demontowałem było jeszcze fabryczne.
Aktualnie auto jest po przeglądzie w warsztacie RetroSzopa. Hamuje tak jak powinno, zawieszenie i układ napędowy działają bardzo dobrze, zlikwidowano luzy na układzie kierowniczym. Główna mankament tego auta to silnik z wadliwym wałkiem rozrządu. Jak udało nam się ustalić krzywka odpowiadająca za czwarty zawór wydechowy jest zdecydowanie zbyt mocno wytarta w porównaniu z resztą. Objawia się to niepoprawną pracą. Dlatego należy traktować ten motor jako do remontu. Mimo wszystko odpala bez problemu, da się normalnie jeździć. Jeśli ktoś nie planuje robić tym autem takich tras jak ja, to ten silnik zapewne jakiś czas jeszcze posłuży.
Oczywiście w razie czego mogę zrobić filmiki z pracą tego silnika lub pomóc w znalezieniu części i odpowiedniego fachowca do naprawy.
Powody sprzedaży:
1. Chęć zrobienia czegoś dobrego
2. Mam 7 aut i nie mam czasu jeździć Bellą
OC do 21.01.2021
Przegląd do 01.06.2021
W razie dodatkowych pytań lub chęci umówienia się na oględziny przed licytacją proszę o kontakt pod numerem 504 dwa trzy siedem 695. Auto stoi w Warszawie na Ursynowie.
Linki:
Galeria na moim fanpage'u z bardziej szczegółowymi zdjęciami (ponad 40 fotografii)
Sycylia 2018
Złombol 2017
Pierwszy film na kanale MotoBieda z tym Polonezem.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.