Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×

Preorderowy zestaw płyty “Atypowy” z AUTOGRAFEM

Jak kupować?

Aktualna cena

105,00

Licytacja zakończona

Koszty dostawy
List ekonomiczny 10,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł

Wszystkie opcje

Sprzedający (3)

100,0 % pozytywnych komentarzy

Zobacz wszystkie komentarze

Wszystkie przedmioty sprzedającego
Pytanie do sprzedającego
  • Opis
  • Dostawa i płatność

 

Przedmiotem aukcji jest preorderowy zestaw płyty “Atypowy” Szpaka z autografem rapera.


Mateusz Szpakowski to polski raper i autor tekstów, znany głównie jako Szpaku i Młody Simba. Reprezentant BOR swoją aktywność na scenie rozpoczął w 2015 roku. „Atypowy” to pierwszy album studyjny rapera. Krążek ukazał się 19 października 2018 roku i bardzo szybko zdobył certyfikat platynowej płyty, a obecnie osiągnął status podwójnej platyny. Wśród 11 umieszczonych na nim nagrań można znaleźć m.in. tytuły takie jak: „Hinata”, „UFO” czy „Alicja”. 


Dodatkowo do płyty dołączone jest pierwsze wydawnictwo Rapera - “Boruto”, z którego pochodzą hity takie jak “Bajka”, “Mini Mini” czy “Król Lew” oraz instrumentale z “Atypowego” i zestaw wlepek. Prawdziwy unikat, niedostępny już w empiku czy wszelkich sklepach muzycznych! Prezentowany zestaw na pewno zainteresuje niejednego fana rapu.

Zapraszamy do licytowania!

 

 

 
                             
Inicjatorem A[u]kcji Trzy Serca jest Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", działające przy Politechnice Rzeszowskiej. W ramach naszej działalności podjęliśmy się również działalności charytatywnej, która ma na celu pomoc ludziom w trudnej sytuacji życiowej. 

Nazwa "A[u]kcja Trzy Serca" wzięła się od idei przedsięwzięcia, do której potrzebne są trzy dobre serca, aby pomoc była możliwa.  

1 serce to znana osoba, która przekazała nam swój przedmiot 
 2 serce to osoba, która licytuje ten cenny przedmiot 
 3 serce to osoby, które są organizatorami tego przedsięwzięcia, czyli studenci Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief"
 

 

Więcej na  trzyserca.pl  

oraz na:     naszym Fb